Novi Tiguan 2016

Forum namenjen predstavitvi novih VW modelov in študij.

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a Highline777 » 24. dec 2017 20:14

kr46vale napisal/-a:Izdvedenke GTE pa imajo žal visoke cene, sploh glede na ponujeno (doseg) in jih je zato težje upravičiti.

Z veseljem glede odgovora! :D

Za tole, kar si napisal, ti dam pa seveda prav - in nič bolje ne bo z morebitno "R" izvedenko, ki pa je - meni osebno - vprašljiva iz naslova smisla iz tudi še kakšnega drugega vidika...

Tako recimo res ne vem, čemu ima ta avto (lahko) vgrajeno tudi BiTDI motorozacijo... Ni namreč B8, ki se mu ta oziroma tolikšna konjenica poda popolnoma drugače (zasnova avta!) in kjer sam vidim dosti večji smisel.
Na drugi strani "jakostne skupine" ravno tako ne najdem pravega razloga za morebiten nakup osnovne bencinske ali osnovne dieselske izvedenke - za T-Roca morda še, za Tiguana pa res ne.

Ampak prav, naj bo to vse tako, če že je... Na koncu koncev se seveda zelo hitro razkrije, katere opcije gredo najbolje v promet.

Lp,

D.
VW PASSAT - Dovršena suverenost.
Uporabniški avatar
Highline777
 
Prispevkov: 7295
Pridružen: 21. mar 2010 05:57
Avto: B8 BiTDI R-Line Variant

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a amongti » 22. jan 2018 23:16

Mi zna kdo razložiti naslednjo "situacijo"? Moj oče ima novega Tiguana in med dodatno opremo ima asistenco za vklop in izklop dolgih luči. Sistem se verjetno po defaultu vklopi pri nad 60 km/h, ampak ko se izklopi (npr. ko pripelješ na svetlejše področje oz. ko se nasproti vozeče vozilo odpelje mimo), se še nekaj sekund na nasprotnem pasu pozna senca v obliki štirikotnika, včasih trikotnika, ki traja cca 3-4 sekunde, šele potem se snop povrne v prvotno pozicijo. Pri višjih hitrostih je to precej nevarno, saj je polovica ceste neosvetljena, ko sistem izklopi dolge luči. Pri mojem GTI-ju stvar deluje preprosto odlično, ampak pri Tiguanu pa je to čisto druga zgodba. A se komu sanja, če je to normalno?
amongti
 
Prispevkov: 102
Pridružen: 23. okt 2016 19:53

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a Highline777 » 23. jan 2018 05:55

Ne spomnim se zdaj natančno - ima tvoja VII LA sistem za dolge luči ali DLA...? Menim da prvega, glede na tvoje vprašanje.

Če pa je slednji, je to nadrgarjeni sistem zgolj LA-ja, kjer ta dolge luči samo proži in jih ugaša, no DLA pa jih sprotno in kontinuirano usmerja, prilagaja, senči.
Pri nas imata in B8 in Tiguan obakrat DLA in obakrat zadeva deluje naravnost perfektno.

Sistem delovanja sem v preteklosti že kdaj opisoval in tole z vmesnimi "luknjami" (ko dolge luči za vozilom pred nami ostanejo aktivne, vendar ga neposredno NE slepijo, okoli njega pa so še naprej prisotne in mi vidimo zato bolje), raznoraznimi, kot si se izrazil, geometrijskimi liki in podobno, je način delovanja sistema DLA. Jasno je pa, da sistem popolnoma drugače deluje po avtocestah, regionalnih cestah in po mestu.
Tako je tudi zasnovan.

Upam sevcda, da sem pravilno razumel tvoje vprašanje in da je odgovor kakorkoli koristen. Sem pa medtem, mimogrede, na 23. strani teme Golf VII FL, kjer si pravzaprav največ povedal o svojem GTI-ju (ki sicer nima svoje teme) zasledil, da ima tvoj avto "Light Assist", torej brez pridevnika "Dynamic", kar morda posledično pojasni tisto, kar se tebi pri delovanju Dynamic Lifght Assista v primerjavi z osnovno, Light izvedbo, zdi nenavadno.

Ni pa, naj poudarim, delovanje DLA sistema v nobeni situaciji nevarno, kvečjemu gre za nasprotno! Vemo, da gre pri sistemu DLA za KONSTANTNO osvetlitev cestišča z dolgimi lučmi, ki se SPROTI prilagajajo in v NOBENEM primeru NISI brez luči - ker so vedno aktivni tudi zasenčeni žarometi, torej cestišče ne ostaja neosvetljeno, niti pod razno.

Lp,

D.
VW PASSAT - Dovršena suverenost.
Uporabniški avatar
Highline777
 
Prispevkov: 7295
Pridružen: 21. mar 2010 05:57
Avto: B8 BiTDI R-Line Variant

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a amongti » 23. jan 2018 14:51

Ja, verjetno imam jaz samo LA sistem, če gledam po papirjih nimam nikjer navedenega DLA, ampak samo LA, tako da potem to razloži različno delovanje sistema med mojim in očetovim avtom. Pri meni se npr. vklopijo/izklopijo dolge luči brez kakšnega prilagajanja smeri, pri Tiguanu je pa stvar precej drugačna; mene dosti bolj prepriča moj sistem kot pa tale v Tiguanu, sploh ker smo se par dni nazaj vozili po trdi temi pri cca 70km/h in so se dolge luči zaradi nasproti vozečega vozila "zasenčile" in ostale v takšnem položaju še vsaj 3 sekunde, ko je bilo vozilo že mimo nas..mogoče se je treba stvari zgolj privaditi, ampak useeno, preprostost LA sistema je za moje pojme potem zmagovalec. :ok:
amongti
 
Prispevkov: 102
Pridružen: 23. okt 2016 19:53

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a amongti » 23. jan 2018 15:17

Tako je, oče ima DLA sistem in sem se spomnil pogledat na youtube, če drugim isto funkcionira...torej ja, zadeva očitno deluje tako kot sem opisal in to je normalno; če kdo mene vpraša, je absolutni zmagovalec navaden LA :ok: 8)
amongti
 
Prispevkov: 102
Pridružen: 23. okt 2016 19:53

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a Highline777 » 23. jan 2018 18:38

amongti napisal/-a:...če kdo mene vpraša, je absolutni zmagovalec navaden LA :ok: 8)

... in prav takšno mnenje sem imel tudi sam, ko sem leta 2010 v garažo pripeljal svojega prvega GTI-ja! Imel je že LA sistem. Pa Kessy, mimogrede. Eden prvih.

In potem smo v letu 2012 v garažo pritaknili še novega Tourana, ki je ob vsem drugem imel že tudi DLA! Občutki? Seveda - nepopisno drugače in odtlej nepogrešljivo! :ok:

Prav zanimivo je opazovati vso to igro luči in imeti dolgi snop pravzaprav ves čas aktiven, ne da bi druge ob tem to motilo. V bistvu zelo dognano in sčasoma prav neprecenljivo!

Še tole samo - da ima avtomobil DLA sistem, se da razpoznati tudi po kameri na vetrobranskem steklu (večje temnjeno črno območje, trikotnik s kamero v sredini), ki je v tem primeru pač nujna, tudi še zaradi drugih varnostnih funkcij. Poglej pri Tiguanu, pa boš videl, na kaj sem mislil in potem pri tvojem GTI-ju.

Lp,

D.
VW PASSAT - Dovršena suverenost.
Uporabniški avatar
Highline777
 
Prispevkov: 7295
Pridružen: 21. mar 2010 05:57
Avto: B8 BiTDI R-Line Variant

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a SnakeEye » 24. jan 2018 23:11

DLA vsekakor zmaga. Ne kupim avtomobila brez DLA anymore, lol.
Uporabniški avatar
SnakeEye
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 29. okt 2010 15:25

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a Highline777 » 25. jan 2018 07:45

Absolutno! :ok: 8)

Lp,

D.
VW PASSAT - Dovršena suverenost.
Uporabniški avatar
Highline777
 
Prispevkov: 7295
Pridružen: 21. mar 2010 05:57
Avto: B8 BiTDI R-Line Variant

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a raptor » 30. jan 2018 21:47

SnakeEye napisal/-a:DLA vsekakor zmaga. Ne kupim avtomobila brez DLA anymore, lol.


Pri mojem passatu je pa to ena od stvari, ki bi se ji najlažje odpovedal. Sicer je fajn opazovat igro luči, ampak ali je stvar že ob tako odličnem high ledu res potrebna...mislim da ne. Sam še nisem dognal neke bistvene prednosti pred navadnim light assistom. Včasih se celo sprašujem, če ne bi bil tudi že low led dovolj, ampak se s temi lučmi še nisem peljal. Pa avto ne stoji v garaži, ampak dela slabih 40 000/leto.
raptor
 
Prispevkov: 97
Pridružen: 14. dec 2011 19:58

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a Highline777 » 31. jan 2018 13:20

raptor napisal/-a:
SnakeEye napisal/-a:DLA vsekakor zmaga. Ne kupim avtomobila brez DLA anymore, lol.


Pri mojem passatu je pa to ena od stvari, ki bi se ji najlažje odpovedal. Sicer je fajn opazovat igro luči, ampak ali je stvar že ob tako odličnem high ledu res potrebna...mislim da ne. Včasih se celo sprašujem, če ne bi bil tudi že low led dovolj, ampak se s temi lučmi še nisem peljal.

Vse je odvisno od zornega kota posameznika. DEJSTVO je pač, da je bil DLA zasnovan ne toliko za "igro luči", temveč za največji mogoči izkoristek le-teh ob največji mogoči varnosti za uporabnika!

Prav tako je še nekaj zelo jasno - LA služi zgolj preklopu dolgih luči (kar seveda ni nič slabega, niti slučajno), DLA pa je namenjen KONSTANTNI uporabi dolgih luči, ki jih glede na dogajanje v prometu upravlja vozilo samoostojno, brez vpliva voznika, kar pa je tudi namen te asistence.

Torej sistema med seboj, razen osnovnega preklapljanja, takorekoč sploh nista primerljiva.

Velja pa - ko to enkrat imaš, razumeš, zakaj si to doplačal. Verjetno to trditev lahko prenesem tudi na druge sklope udobnostno-varnostne dodatno doplačljive opreme nekega vozila, tudi za odločitev med - recimo! - LOW in HIGH LED.

Tu že oznaka sama ponazori in razjasni razliko.

Lp,

D.
VW PASSAT - Dovršena suverenost.
Uporabniški avatar
Highline777
 
Prispevkov: 7295
Pridružen: 21. mar 2010 05:57
Avto: B8 BiTDI R-Line Variant

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a raptor » 31. jan 2018 13:41

Ja, ampak, dolge luci v veliko primerih ostanejo ugasnjene. DLA in high led sta bila zenina zelja, ampak sam ne razumem, zakaj bi moral videti vse okoli avta, ki se vozi pred mano? Okej, okusi so razlicni. Zdaj tudi zena ne vidi neke dodane vrednosti (ona najvec km naredi) in ji mnogo vec pomeni kombinacija dsg, lane assista in aktivnega tempomata.
raptor
 
Prispevkov: 97
Pridružen: 14. dec 2011 19:58

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a Highline777 » 31. jan 2018 13:52

Absolutno.

Tudi moja žena pred dobrimi petimi leti ni ravno razumela, zakaj sem dodal še DLA pri Touranu, pa je prvič, ko se je ob 5h zjutraj peljala proti LJ, umaknila prav vse dvome.
In tudi njej, še danes, ogromno pomeni navezava DSG/ACC/Lane Assist in, dodatno na to navezo, seveda tudi Side Assist, za katerega bi morda spet nekdo lahko rekel, da niti ni tako nujen, a je zadeva še kako koristna, skupaj z aktivnim preprečevanjem nenamerne spremembe smeri, kar velja tudi za (aktivno) vodenje po voznem pasu, zahvaljujoč Lane Assistu.

Je kar širok nabor (tudi teh!) dodatkov, ki niso sami sebi namen, gotovo. Je pa nekatere zelo prav in pravzaprav zelo dobro znati prav tudi uporabljati, brez, da jih imaš samo za to, da jih imaš.
Tako menim.

Lp,

D.
VW PASSAT - Dovršena suverenost.
Uporabniški avatar
Highline777
 
Prispevkov: 7295
Pridružen: 21. mar 2010 05:57
Avto: B8 BiTDI R-Line Variant

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a SnakeEye » 31. jan 2018 22:44

Torej. Če se pogovarjamo o tem, da je nekomu dovolj volan in štiri kolesa, potem je DLA gotovo nekaj, kar je povsem nesprejemljivo. Prav tako Xenon ali LED, DSG, ACC ....

Sam lahko povem samo to, da ko se vsedem v vozilo, ki nima DLA in se z njim vozim ponoči, tedaj šele vidim, koliko zares ne vidim.
Zorni kot in širina pomagata pri zaznavi prostora in orientaciji (sam se veliko vozim ponoči). In to je zame zelo pomembno, zato vozila brez DLA ne bo več. To je tudi eden od glavnih razlogov, zakaj so se proizvajalci odločili za dinamične žaromete. Vse pa le ni samo zaradi zaslužka in dražjih vozil.

Je pa gotovo od posameznika odvisno, kaj mu ustreza in kaj ne; zato imamo možnot nakupa vozila po želji posamznika.

Dejstvo pa je, da je DLA gotovo ena od najboljših inovacij zadnjih generacij vozil. In sam to inovacijo vozim že v drugi generaciji.

Vse dobro.

S.
Uporabniški avatar
SnakeEye
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 29. okt 2010 15:25

Re: Novi Tiguan 2016

OdgovorNapisal/-a Highline777 » 01. feb 2018 08:12

Dodam samo - podpis. :)

Zapisano drži v celoti. In seveda- izbira je vedno na voljo.

Naj tako tudi ostane. Za vse, ki morebiti še potrebujejo premislek. Ali dva.
Sam ga ne. Že precej dolgo ne.

Lp,

D.
VW PASSAT - Dovršena suverenost.
Uporabniški avatar
Highline777
 
Prispevkov: 7295
Pridružen: 21. mar 2010 05:57
Avto: B8 BiTDI R-Line Variant

Prejšnja

Vrni se na Novo na trgu

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost